Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Eylül 2014 Cuma

Team Fortress 2 Eşyaları Nasıl Bedavaya Alınır (Strange-Classic vs)

Yazının Başında Gördüğünüz gibi Team Fortress2 Oyunundaki Eşyaları (Takas edilebilen) Nasıl bedavaya alacağız hatta Markette görmüşsünüzdür (0.80$ hatta 40 $)

Tek Tek tane tane size nasıl alacağınızı anlatacağım  fakat bu iş düşündüğünüz gibi 10 dakikalık bir iş değil ilk siteye yeni başlayınca 3 -4 tane alabilirsiniz rahat

ben ilk kayıt olduğumda Steam oyunları almıştım 

Evet duyduğunuz gibi Steam oyunları da alabiliyorsunuz :) 

Adım 1 ) Siteye Kayıt olma  siteye kayıt olmak için Burdaki Kayıt ol Yazısına tıklayıp kayıt oluyorsunuz : KAYIT OL

ADIM 2 ) Kayıt olduktan Sonra Sıra Geldi Puan kazanmaya Bu aşama biraz zorlayabilir GET COİNS butonuna basıyoruz Daha sonra orda bir sürü Şeyler çıkıyor tavsiyem biraz İngilizceniz varsa Task yani görevler yerini yapın onları yaptıkta seviyeniz artar ve daha çok task açılır

Ya da böyle teklifleri yapabilirsiniz Kayıt ol Mail onayla vs : 

Adım 3 ) Diyelim 195 Coins kastınız isterseniz 165 coinse Strange Yumruk var Ya da 195 coinse Gidin steam oyunu alın 

Adım 4 ) +600 Coins Kasınca TREMOR REWARDS KISMINA TIKLIYORUZ  ORDAN Aramaya Strange Yazın ya da TF2 ITEMS yerine girip Puanınızın yettiğini seçin ve purchase diyin

ADIM 5 : Bu Eşyayı Nasıl alacağım diyorsunuzdur Ayarlar (Settings) Kısmına Girip Siteyi Steam hesabınızla ilişkilendirin yoksa Botla Takas yapamazsınız ilişkilendirince Strange item Aldıysanız bu botu : Strange Item Botu

Classic Aldıysanız : Sadece silahlar için (strange dışı)

Geriye Kalan Tüm İtemler için

NOT : Elinizdeki Silahları örneğin dandik bir silah The KısaDevre Falan Varsa Bu botu Ekleyip Takasta ona verirseniz size coins verir


Site %100 Scam falan değildir Kanıt olarak kendi fotoğraflarımı göstereceğim : 

Sattığım ve Aldığım Eşyaların Özeti : 

Eşyamın Steam Hesabıma Geldiğinin Kanıtı : 

13 yorum:

  1. Bilemedim ki Denesem mi ? Ama Siteye baktım googlede araştırdım falan Scam değilmiş Hem de Yeni kayıt olunca hızlıca 1000 coins falan kasılıyor arkadaşım da demişti neyse yazıyı beğendim deneyeceğim

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle yorum attığınız için teşekkür ederiz.
    Siteyi kendim de kullandım hiç bir sorunu yok Gerçekten başarılı ve Şuan 190$lık Oyun ve item almış bulunmaktayım bu fotoğraflar bana ait eğer bir yerde görürsem başka sitede vs Direk telif hakkını basarım.

    YanıtlaSil
  3. Kardeş ben ref aldım ordan ama hesabıma gelmedi?

    YanıtlaSil
  4. Eyvallah kardeş :D Kimse vermez diye düşündüm hadi yapayım dedim 2 günde 1 tane statrak Scar 20 aldım cs goda da oluyor

    YanıtlaSil
  5. ee ben aldı msilah envanterimde yo ksteamda :(

    YanıtlaSil
  6. SAM Yükleyin Bütün Başarımları Açın

    YanıtlaSil
  7. kardeşim doğru parolayı izin vermiyo aq

    YanıtlaSil
  8. Team Fortress 2 is one of the famous games in 2019. Team Fortress 2 is called as TF2. To get Free TF2 Items, go to www.gamersnab.com. where you will get lots of TF2 items for free.

    YanıtlaSil
  9. Team Fortress 2 benzeri oyunlar için tıklayın: : team fortress 2 benzeri oyunlar

    YanıtlaSil
  10. Team Fortress 2 benzeri oyunlarmı arıyorsunuz? buraya tıklayın :)

    YanıtlaSil